FAQ
Zodpovídáme Vaše časté dotazy (FAQ)
Jak je datové centrum ve Finsku zabezpečené?
Datové centrum se nachází ve střeženém areálu, ve kterém probíhá kontrola osob na vstupní bráně. Neoprávněné osoby nemají do areálu přístup. Celý areál je monitorován bezpečnostními kamerami. Přes den a během uzavření areálu mimo pracovní dobu probíhá v pravidelných intervalech fyzická obchůzka, tu vykonávají pověření pracovníci bezpečnostní agentury. Samotná hala s datovým centrem je též samostatně monitorována bezpečnostními kamerami. Hala datového centra je zajištěna požárními čidly a práškovými hasícími přístroji s pravidelnou revizí provozu.
Jak dlouho trvá doprava mineru do Vašeho data centra ve Finsku?
Po převzetí mineru v sídle firmy Teplice Bžany 62 415 01 dopravíme Váš stroj do datového centra ve Finsku do 5 dnů. Další možností je, že svůj miner zašlete přímo do datového centra prostřednictvím Vámi zvolené spedice.
Jak dlouho trvá zapojení mineru do těžební sítě?
Váš miner bude zapojen do těžební sítě do 3 dnů.
Co následuje po zapojení mého mineru do těžební sítě?
Po zapojení mineru do sítě obdržíte odkaz na aplikaci, ve které můžete v reálném čase sledovat průběh těžby a UP TIME Vašeho mineru. Následně podle Vašich instrukcí bude miner s kryptopeněženkou.
Účtujete poplatky za připojení mineru do těžební sítě?
Zapojení Vašeho mineru do těžební sítě, propojení s monitorovací aplikací a kryptopeněženkou je zdarma.
Kde se ve Finsku nachází Vaše datové centrum?
Datovém centru se nachází ve městě Kotka, přibližně 100km od hlavního města Helsinky. Tato strategická lokalita v jedné z nejbezpečnějších a politicky nejstabilnějších zemí Evropské unie nabízí optimální podmínky pro nepřetržitou a ziskovou těžbu. Areál ve kterém se datové centrum nachází je plně zabezpečený pod neustálým dozorem ostrahy. Datové centrum je vybaveno vysoce výkonným ventilačním systémem a je navrženo tak, aby chránilo vaše stroje před přehříváním. K tomu přispívá i příznivé klima v této severské zemi.
Jak dlouho trvá servisní zásah v případě poruchy mineru?
Potřebný záruční i pozáruční servis Vašeho mineru je zajištěný v partnerském RIPER centru ve Finsku. Servisní zásah a odstranění závady v záruční době je zdarma. Zásah a oprava stroje po záruční lhůtě je zpoplatněna. Možností servisovat Váš stroj přímo ve Finsku odpadá dlouhý výpadek v těžbě zasláním Vašeho mineru k výrobci a zpět.
Jaký je měsíční UPTIME mého mineru?
Nepřetržitý monitoring procesu těžby a stavu Vašeho mineru zaručuje UPTIME 95%.
Jaká je průměrná životnost mineru?
Kvalita mineru se liší výrobcem. Při zakoupení značkového zařízení je očekávaná životnost přibližně 5 let.
U minerů chlazených vodou je životnost téměř dvojnásobná.
Jaká je výpovědní lhlůta a ukončení provozu mého mineru?
Smlouvu o provozu Vašeho mineru můžete ukončit okamžitě bez udání důvodů.
Platba za provoz Vašeho mineru na daný měsíc je nevratná, proto doporučujeme ukončení provozu naplánovat na konec měsíce.
Jak řešíte situaci, kdy můj miner musí do servisu?
Potřebný záruční i pozáruční servis Vašeho mineru je zajištěný v partnerském RIPER centru ve Finsku. Servisní zásah a odstranění závady v záruční době je zdarma. Zásah a oprava stroje po záruční lhůtě je zpoplatněna. Možností servisovat Váš stroj přímo ve Finsku odpadá dlouhý výpadek v těžbě vzniklý potřebou zasílat stroje k výrobci a zpět. V datovém centru je zajištěna komunikace v českém jazyce.
Spojte se s námi Pondělí - Pátek 8:00 - 16:00 telefonicky +420 775 603 489, e-mailem: info@geneziscoin.cz nebo využijte poptávkový formulář níže. Těšíme se na Vaše dotazy! Vaše dotazy zodpovíme v českém i anglickém jazyce. V datovém centru je zajištěna komunikace v českém jazyce.